6 ביוני 2013

עוף גוזל

כבר הרבה זמן שאני רוצה לעשות משהו עם אחד הפאנלים מעץ של קייזר קראפט. הרעיונות התחילו לרוץ לי בראש כשראיתי אותם לראשונה בתערוכת ה-CHA. בחרתי לעצב את הפאנל עם הציפור, שמעבר לעובדה שהוא הכי דיבר אליי, היתה לו משמעות נוספת.
 
 
השבוע סבא שלי, בן ה-92, עובר דירה לעיר אחרת, רחוקה ממני, ומתחיל פרק חדש בחיים. למרות שהוא כבר אינו גוזל לא יכולתי שלא לחשוב על השיר עוף גוזל, בעיקר בגלל שללא סבתי, שנכנסה לאחרונה למוסד עקב מחלת האלצהיימר, הוא כמו גוזל שעושה את צעדיו הראשונים בלעדיה.
 
 
 
התחלתי את עיצוב העץ מהמקומות שעתידים להיראות מבעד לנייר עם טקסטורת עיגולים ממשחת עיצוב. לאחר הייבוש ריססתי את העיגולים והעץ סביבם בכמה צבעים של גלימר מיסט. לאחר מכן ציפיתי את העץ בנייר Secret Garden מהקולקציה Fairy Rhymes של פרימה וקרעתי חלקים ממנו כדי שיראו את עיצוב העיגולים.
 
 
 
על הנייר הוספתי עיגולים בעזרת דיו דיסטרס ומסיכה. עד שלב זה העיצוב נעשה על הפאנלים בזמן שהיו מופרדים זה מזה. לאחר שיישנתי את כל הקצוות עם דיו דיסטרס חיברתי את הפאנלים והוספתי את הציפור. ניתן לחבר את הפאנלים ישר אבל אני העדפתי שיזוזו קצת לצדדים. אז החל החלק הכייפי של הוספת קישוטים שונים של נייר, מתכת פרחים וכפתורים. 
 
צרו בכייף!
עינת
 
 

5 תגובות:

  1. מקסים!
    שיהיה בהצלחה לסבא

    השבמחק
  2. קסם, קסם של עבודה... יפיפה!!!

    השבמחק
  3. מקסים!!
    רעיון יפייפה
    מאחלת "לנער" בהצלחה!

    זהבית שקד

    השבמחק
  4. קודם כל ריגשת אותי. אני מאחלת לו הצלחה ואריכות חיים {לי היו 2 סבתות שחלו באלצהיימר וזה קשה מאוד לצערי הרבה!!}
    ומה שאת יצרת כל כך יפה ומיוחד!!
    שולי
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2557193

    השבמחק
  5. עינת, זה פשוט מקסים. לקחת את זה לכיוון שהוא כל כך שלך. אהבתי (:

    השבמחק