12 בספטמבר 2013

דף מעוצב בסגנון שאבי

הי לכולן,
אני יודעת שאתן רגילות לראות את האלבומים שלי אבל הפעם עיצבתי דף אחד.
נתתי לעצמי משימה - כל פעם כשיש לי כמה שעות פנויות אני מעצבת דף לילדים שלי, ומתישהו כשיהיה מספיק דפים אני אחבר את כולם לאלבום.

לפני כמה חודשים כשטימור וסוניה היו בבית ושיחקו אני הצלחתי לתפוס ולצלם כמה רגעים נורא יפים. איכות התמונות לא הכי, כי הם כל הזמן זזו וצילמתי באייפון ולא במצלמה, אבל אני מאוד אוהבת את התמונות האלה - הם מתחבקים ומתנשקים:)
פיתחתי את התמונות בגודל 9X13 והיתי חייבת להכניס את כל ה4 לאותו דף. מבחוץ רואים תמונה אחת, ואז פותחים ובפנים מסתתרות עוד 3 וכיתוב.





קצת על החומרים בהם השתמשתי:
קודם כל מסכת הדויילי המדהימה של פרימה - יצרתי את הדוייליס עם משחת עיצוב

הפרפר והלב למטה - מקלות הדבק של מוד פודג' ושבלונות - מאוד נוח לשימוש, מתייבש תוך כמה דקות, ככה שבאותה הזדמנות ניתן להכין מראש מלא קישוטים כאלה. לא רעיל, ואין צורך באפיה בתנור. את הקישוטים אפשר לצבוע בצבעים אקריליים או פטינה.

דף של Magnolia - Dream Roses, יצרתי ממנו את המסגרת מסביב לתמונות ודיגלונים







8 תגובות:

  1. הדף מקסים! התמונות נהדרות והעיצוב נפלא, אבל בעיקר אני אוהבת את השימוש במסכה, שהוא כל כך "נכון" בעיניי! בזמן האחרון מרוב מסכות לא רואים יער, עצים או דפים, והנה הוכחת שאפשר לעשות את זה בטעם. נהדר!

    השבמחק
  2. WOOOOW

    הדף פשוט מאוד מקסים והתמונות גם כן קיצר דף משגע ללא ספק בסוף יצא לך אלבום כה מיוחד ויפה

    תודה רבה על השיתוף

    השבמחק
  3. דף מהמם!!!!
    תודה רבה על ההסברים, מוסיף המון!

    השבמחק
  4. הדף מושקע ביותר והסגנון בדיוק כמו שאני אוהבת
    אבל הקטנים לוקחים בגדוללללל
    סימוש

    השבמחק
  5. יפיפה כל כך!!! שאבי כלבבי.

    השבמחק
  6. הדף כל כך יפה שאין לתאר! לעבודות כאלה קוראים "eye candy". הונן השראה ומעלה מצב רוח :)

    השבמחק
  7. דף אליפות השאבי שיק. אש קטנה

    השבמחק
  8. תודה לכולן על התגובות המקסימות :)

    השבמחק