22 בדצמבר 2013

כרטיסי ברכה בצבע

מי אמר שכרטיסי ברכה צריכים להיות מנייר? הרשומה הזו תוקדש לכרטיסי ברכה שהנייר היחידי שהם ראו הוא דף הבסיס. כל היתר הוא פרי של משחקים בצבע.
 והפעם הכוכב הוא ה- DISTRESS STAIN.
במהותו הוא דומה לDISTRESS INK, אלא שהוא מגיע בבקבוק לחיץ והוא  צבע נוזלי. לכן אפשר בקלות רבה לצבוע איתו משטחים גדולים. ה- DISTRESS STAIN מגיב למים, כך שצבע+ משחקים עם כמויות המים יניבו תוצאות שונות, כפי שתראו בדוגמאות שלפניכן.

נתחיל בקטנה עם כרטיס קטן ופשוט שכולו השפרצות של צבע וכותרת שבה צבעתי  גם  את החותמת  ב- DISTRESS STAIN 

 בכרטיס השני בחרתי שלושה צבעים שחיים בהרמונה , peeled paint, broken china,wild honey והתחלתי למשוך קווים.  את התוצאה חתכתי  והדבקתי לכרטיס. הוספתי  כותרת ואת הצ'יפורדים הלבנים של איקס מיקס  שאותם צבעתי בגלימר גלייז ולא צריך יותר



בכרטיס השלישי צבעתי בדיסטרס ( fired brick) ועליו החתמתי  עם אבקת אמבוסינג. את הלבבות צבעתי ב distress crackle אשר יוצר סדקים צבעוניים (לצערי בצילום לא כל כך רואים)


בכרטיס  האחרון והמורכב ביותר הכנתי את שכבת הבסיס משני צבעים שחיים בהרמוניה (SPICED MARMALADE ו- BARN DOOR). השפרצתי מים וייבשתי.  כשהכל התיבש החתמתי  את הכרטיס בחותמת רקע שנצבעה ב-AGED MAHAGONY. כדי לקבל מראה מיושן  השפרצתי  מעט מים ושוב ייבשתי. את הסרט צבעתי גם כן באותם צבעים. הוספתי נקודות של PEARL PEN וסיימתי עם פרח מבית פטלו (את מעשה הפרחים הידניים אני משאירה לליאורה).

 הנה כי כן, שימוש באותם צבעים אך בטכניקות שונות מניב תוצאות אחרות.

ולסיום, הנה הם כולם ביחד



מקוה שתנסו לשחק עם הצבע בעצמכן, אילנה (אש קטנה)


3 תגובות:

  1. אני אוהבת את המשחקים שלך עם הדיו!
    כרטיסים מקסימים!

    השבמחק
  2. מגוון נפלא של כרטיסים, עם טכניקות נהדרות. תודה על השיתוף!

    השבמחק
  3. יופי של כרטיסים , אחלה טכניקות ונתת לנו מקבץ ממש מגוון! אהבתי :-)

    השבמחק