23 ביוני 2013

שי-ארט?

כשהתחלתי את העבודה הזאת לא היה לי מושג מה בדיוק אני הולכת לעשות. קרץ לי מכסה של קופסה שהיה זרוק בפינת החדר... התחלתי לצבוע אותו. לאט לאט, ודי להפתעתי, הסתבר לי שזה הולך לכיוון של מיקס מדיה, ובאופן ספציפי - לכיוון של she art.

אז מה זה she art? ז'אנר בתוך המיקס-מדיה, בו דמות אישה מככבת, ולצידה משפט כלשהו, בדרך כלל משפט מעצים או נוגע ללב... הנה דוגמאות מתוך הפינטרסט ל-she art.

וזו האשה שלי. מכיוון שאינני יודעת לצייר, נעזרתי באיור הזה וזה מה שיצא:










השתמשתי בדפים מושלמים של פינק פייזלי:
Hope Chest Documents
Hope Chest Keepsakes
Hope Chest Treasures

בדף של בייסיק גריי:
Mint Julep Elaine

פרפרי כותנה יפיפיים של פטלו:
Darjeeling Spring Collection - Butterflies Seaside

כפתורי לבבות של ג'סי ג'יימס:
Heartbreaker

Starbursts

חיתוכי עץ של סטודיו קאליקו:
Elongated Hexagons

אז זה היה הניסיון הראשון שלי במיקס מדיה, ובטוח שלא הניסיון האחרון. תנסו, זה ממש כייף! :-)

מזכירה לכולכן להשתתף בבלוג קנדי המתוק שלנו!



מיכל caspit.

3 תגובות:

  1. כספית, את מפתיעה (לטובה כמובן). אש קטנה

    השבמחק
  2. משגעעעע!!! את ממש כובשת כל גבעת יצירה אפשרית אהבתי מאוד את התוצאה - מאודדד ועשית לי חשק ענק לעשות שי-ארט משלי.
    שולי

    השבמחק