15 באוגוסט 2013

5 ב-15

 
שלום לכולן!
 
היום תורי לשתף אתכן בחמישה מוצרים שאני אוהבת מהחנות, חלקם כבר רוצה שיהיו...
 
המוצר הראשון הוא Hope Chest, הקולקציה המקסימה של Pink Paislee. קובץ דפים עם אוירת וינטאג' ילדותי של פעם. הקולקציה מלאה בציורים בנושא ילדות כמו אופניים, כלב, בלונים, שכולם מצויירים כמו בספרים של פעם כשהיינו ילדים. היה לי העונג לעבוד עם הקולקציה הזו וליצור ממנה דפים וגם מיני אלבום..איזה כייף!
 

















המוצר השני  הוא מסיכת Mini Punchinella מבית היוצר של Crafter's Workshop. אין ספק שהם יודעים לעשות מסיכות! איכות מעולה, דוגמאות שימושיות ותמיד בגודל הנכון. זו אחת המסיכות הכי שימושיות שיש לי מכמה סיבות: ראשית, יש בה שלוש דוגמאות שונות, כך שכאילו יש לי בעצם שלוש מסיכות שונות. שנית, שלוש הדוגמאות הן שימושיות ואוניברסליות. מי לא צריך עיגולים, כוכבים או משושים בעיצוב של דף או קנבס...אני כן!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

המוצר השלישי הוא מגירת הדפוס של טים הולץ. מגירת הדפוס הזו הופכת ממש למגירת אוצרות בכל פעם שאני מעצבת אחת כזו.  בגלל גודל התאים ועומקם אפשר להכניס בהם כל מיני חפצים וקישוטים קנויים או עבודת יד. לי יש קופסה מלאה בגרוטאות קטנות שאספתי משווקי פשפשים, מוסכים ועוד ואני תמיד נהנית לשבץ אותם במגירה.
 
 
 
 
 
 
 
 

המוצר הרביעי הוא ספריי הצבע Starburst של Lindy's Stamp Gang. לא חשבתי אי פעם שאמצא תחליף לגלימר מיסט אבל מצאתי גם מצאתי! מבחר הצבעים שלהם מדהים והאפקט שלהם עוד יותר. לכל ספריי יש אפקט של שני צבעים כשהוא מתייבש והתוצאה נהדרת! גיליתי אותם בסדנא של לימור וובר ומאז אני לא יכולה בלעדיהם.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

המוצר האחרון הוא בגדר משאלה. עדיין אין לי אותו אבל בקרוב אני מתכוונת לרכוש אותו. ראיתי אותו בפעולה בתערוכה ה-CHA ומאז מדגדגות לי האצבעות. מדובר בתבניות הסיליקון של מרתה סטיוארט.  האפשרויות של המוצר הזה אינסופיות וניתן ליצור איתו קישוטים תלת מימדיים מדהימים!! אני חייבת כאלה!!!!
 
 
 
 
 
מקווה שנתתי לכם קצת השראה...
עינת
 

 

תגובה 1:

  1. בחירות מעניינות. תודה רבה. אש קטנה

    השבמחק