4 באוגוסט 2013

Mixed Media Art Journal

הי לכולן,
לאחרונה התחלתי להכנס לעולם המיקסד מדיה - תחום של אומנות שמשום מה לא הכי פופולרי בארץ, וחבל:)
מיקסד מדיה זהו בעצם סגנון שמשלב בתוכו הכל מהכל - עיצוב, ציור, קולאז', והכל תוך שימוש במדיומים שונים. בקיצור, במיקסד מדיה מותר הכל:). וגיליתי שזה מאוד משחרר, לפחות עבורי. הקטע שאפשר סתם להדביק שכבות על שכבות, לצבוע, לצייר מעל, שוב לצבוע, מבלי לתכנן מה יצא בסוף ובלי שום מגבלות עיצוביות - מסתבר שזה כיף, הרבה יותר מסקראפ:)...

ובעולם המיקסד מדיה קיים מושג כזה - ארט ז'ורנל. בהתחלה לא הבנתי למה צריכים אותו:), הרי אם אני יוצרת משהו אז עדיף כבר על קנווס, הוא יותר מתאים לספוג את כל השכבות של מדיום ג'ל, משחת עיצוב, ג'סו וצבעים. אבל אז הבנתי שאם אני לא בטוחה מה אני רוצה לעשות אבל כן בא לי להתנסות בכל מיני חומרים וטכניקות, אפילו רק כדי לראות מה יוצא בסוף, אז בדיוק לזה יש את הארט ז'ורנל.
מכוון שאני תמיד מעדיפה מוצרים איכותיים, העדפתי לקנות לי ארט ז'ורנל מיוחד, כלומר זו מחברת ריקה עם דפים עבים במיוחד למטרה הזו.

אני מראה כאן כפולה אחת מארט ז'ורנל שלי, שעליה ניסיתי כל מיני צבעים ומדיומים שניתן להשיג באיקס מיקס



החומרים בהם השתמשתי:
צבעים של טים הולץ http://www.xmix.co.il/Distress-Paints.html
אינקה גולד בגוון נחושת http://www.xmix.co.il/Inka-Gold.html

אלה סיבים סינטטים נוצצים, מחממים אותם עם מגהץ והם הופכים למין שכבה כזו של בד רשת נוצץ, ואז פשוט גוזרים ומדביקים - ככה עשיתי את הכנף של הציפור.

9 תגובות:

  1. וואוו, צבעוניות מרעננת מכל הוינטאג'! סיבי אנג'לינה נראים תענוג.
    סנדרה סולומון

    השבמחק
  2. מחקתי את התגובה הקודמת בגלל שגיאת הקלדה...מה שכתבתי היה:
    טוב, חבל שאני לא יודעת מי מכן כתבה את זה. בכל אופן, העבודה מקסימה, הציפור משגעת..
    מיקסד מדיה זה תחום שלחלוטין לא מדבר אלי. נדיר למצא עבודה יפה. כאן, מה שאת הכנת זו דוגמא מצויינת לעבודה נהדרת ונדירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה! להבא, כדי לפתור לך את בעיית הזיהוי, בסוף כל פוסט בפינה הימנית למטה רשום ע''י מי הפוסט פורסם, וזה אומר שאותה אחת גם כתבה אותו וגם הכינה את היצירה :)

      מחק
  3. מקסים ביותר
    אהבתי
    סימוש

    השבמחק
  4. יצירה מהממת מכל הבחינות , הצבעים השילובים הציפור והשימוש בסיבים פשוט מאוד הכל מהמם והיצירה כה עדינה ובאותה עת כה פורחת ומשמחת .

    תודה רבה על השיתוף ♥

    השבמחק