1 בספטמבר 2013

פוסט חגיגי לראש השנה - התחלות חדשות

לכבוד ראש השנה המתקרב אלינו בצעדי ענק התקבצנו חברות ה-DT כדי ליצור פוסט חגיגי במיוחד בנושא התחלות חדשות. כל שנה שמתחילה היא התחלה חדשה, אבל יש בחיינו עוד הרבה התחלות חלקן שמחות וחלקן פחות. כל אחת מחברות הצוות התחברה להתחלה שמדברת אליה ויצרה פרויקט.

טניה

אני מתחילה את השנה ביצירת יומן לעצמי. הפעם עשיתי יומן קנווס בסיגנון מיקס מדיה.


השתמשתי בצ'יפבורדים לבנים, תחרה, וגלימר מיסטים שנותנים מראה מאוד יפה ומנצנץ.


בפנים לשוניות לכל חודש מ-דפים של חברת Echo Park ודפי קראפט של Ruby Rock-it .

יותר פרטים של היומן אפשר לראות בבלוג שלי
שיהיה לכולם שנה טובה, שקטה ועם המון התחלות מוצלחות!!!!


מיכל caspit

לקראת השנה החדשה יצרתי משהו סימלי, גוזל של ינשוף: הוא רק בקע מהביצה, כל העולם פתוח בפניו! וכמו לכל תינוק שמתחיל את חייו, גם לו יש כל כך הרבה אפשרויות, כל כך הרבה פוטנציאל...


אני מאחלת לעצמי ולכולנו שהשנה הקרובה תביא איתה המון אפשרויות ושלכל אחד ואחת מאיתנו תהיה האפשרות והיכולת לפתוח בחיים חדשים אם יבחר בכך. שתהיה לנו שנה נפלאה!

אילנה (אש קטנה)

 לא תמיד ההתחלות שהחיים מזמנים לנו הן לפי בחירתנו. יש כאלה שהיינו מוותרים עליהם בשמחה.
בקיץ 2012 הלך אבא שלי לעולמו. אחרי 55 שנות נישואין, אמא שלי התחילה מחדש. באומץ, בנחישות, בלי אף תלונה, ממשיכה קדימה! את הפוסט החגיגי אני מקדישה לה, עם הרבה פרחים מפרימה, וגם ממני.



השתמשתי בדפים מבית פרימה מסדרת SUNRISE SUNSET  (אחרונים בהחלט בחנות) שזועקים מיקס מדיה. באמצעות דף סטנסיל ועם ג'סו מעורב בצבע אקרילי זהוב הוספתי טקסטורה .  השפרצה של גלימר מיסט היתה מתבקשת מאליה . כדי לציין את מימד הזמן הוספתי חיתוך של שעון שנחתך בביג שוט ונצבע גם הוא בג'סו מעורב בצבע אקרילי מוזהב ואבקת אמבוסינג גרוסה עבה. לבסוף עיטרתי את הכל בפרחים וכפתורי עץ מבית פרימה, מקולקציות שונות.


אני מאחלת לכולנו שתהא השנה הבאה שנה של התחלות, כולן מתוך בחירה.

עינת (שחמור)

לפעמים יצירה היא בעלת משמעות עיצובית, כלומר המשמעות נובעת מהעיצוב עצמו. לכבוד הפוסט הזה הכנתי כרטיס ברכה שעיצובו פשוט ובסיסי בתחילה אבל הוא מתפתח. בדומה לכל התחלה חדשה, ראשית מתחילים בצעדים קטנים בסיסיים ולאט לאט מתפתחים וגדלים, צומחים ומגלים עוד ועוד.


השתמשתי בדפים של Pink Paislee ו-My Mind's Eye כדי ליצור את הכרטיס והשכבות של הקישוטים שבו. הוספתי גם צ'יפבורדים לבנים בצורת חלת דבש.


הקישוטים "מתפשטים" לתוך הכרטיס ומתגלים יחד עם הברכה כשפותחים אותו. הרעיון הוא שהקישוטים על הכרטיס בסיסיים והם בעצם פרחים שגזורים מנייר, אבל צורת הכרטיס מתפתחת למשהו אחר שנפתח ומגלה. יש גם מקום לברכה אישית...

מאחלת לכולכן שנה טובה ומלאה בכל טוב!

4 תגובות:

  1. איזה סיפתח מקסים לשנה החדשה. הפרוייקטים שהכנתן יפהפיים ונפלאים, כל אחד ואחד מהם, וכל אחד בדרכו שלו. מעניין לראות איך כל אחת פירשה את הרעיון של 'התחלות חדשות' בדרכה שלה. מיקבץ נהדר.
    תודה רבה על השיתוף.
    שנה טובה עם הגשמת כל משאלות הלב.

    השבמחק
  2. רעיונות מקסימים!!!
    כל אחת לקחה את זה למקום שונה ומרגש
    תודה!

    השבמחק
  3. פוסט נהדר! במיוחד אני אוהבת אתהגוזל-ינשוף (משגע) ואת הסיפור של אש קטנה (מרגש!). שתהיה לכולכן שנה נהדרת, יצירתית ומלאה כל טוב!

    השבמחק
  4. עבודות מקסימות כולן, ואילנה, הסיפור באמת מרגש כמו שכתבו כאן מעל ואת כל כך דומה לאמא שלך :)
    שנה טובה לכולכן בנות!!!
    אוטוטו באה לפשוט על החנות.... :)

    השבמחק